Subject: RE: Läänemaa Haapsalu Mägari küla Angerja, Siia, Lõhe ja Räime kinnistute liitumine 0,4 kV elektrivõrguga, JT2859
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Gunnar Mägi' <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 15:26:08 +0200

Tere

Palun uut kooskõlastust alloleva kirjaga varem kooskõlastatud projekile.

Projektis oli vaja teha muudatus. Eelmise lahenduse IKÕ on TRAM-ga 
sõlmitud – vaja muuta leping (lisatud).

Varem tegeles Gunnar Mägi.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 26. märts 2024 09:46
To: Draftit OÜ <[email-masked]>; Mihkel Merilo 
<[email-masked]>
Subject: Läänemaa Haapsalu Mägari küla Angerja, Siia, Lõhe ja Räime 
kinnistute liitumine 0,4 kV elektrivõrguga, JT2859

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Läänemaa Haapsalu Mägari küla Angerja, Siia, Lõhe ja Räime 
kinnistute liitumine 0,4 kV elektrivõrguga, JT2859

Registreerimise kuupäev: 26.03.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/4983-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.